Rejestracja na 3dfomy.com

Witam Pobierają sie bez problemu, tylko po wybraniu zakładki PLANS/MANUALS należy nastepnie kliknąć link "NOTICE: DOWNLOAD PLANS HERE WHILE....... i nastepnie kliknąć wybrany plan z tabelki.
Reply to
Paweł Pracki
Może to problem nie w 100% modelarski ale może ktoś to już ćwiczył. Czy
komuś udało sie zarejestrować i bezpłatnie ściągnąć choć jeden plan ze
strony
.Jak zrozumiałem do celów nie komercyjnych
są "free". Niestety mimo zaznaczania opcji "I am a new user" ciągle dostaje
komunikat "Your order could not be completed for the following reasons:
Account is off-line. Please contact the merchant for further information.
Please contact us if you continue to have problems ordering." Tym sposobem
nie mogę wykonac zamówienia bo zawsze jestem przerzucany na stronę "Account
is off-line ......" Penie mój kulawy angielski przeszkadza, choć wydaje mi
się że robie raczej wszystko dobrze.
Bardzo liczę na waszą pomoc. A może ktoś by mi ściągną "Pittsa s2c" bo tylko
na nim mi zależy
pozdrawiam MArek
Reply to
ToTylkoJa