Rozmiar gwintu

Witam. Kupiłem kołpak metalowy do ASP 75 i nie mogę go przykręcić, ponieważ gwint od nakrętki kołpaka jest mniejszy.
Wypada chyba dorobić nową nakrętkę, ale nie wiem dokładnie jaki jest gwint na wale silnika bo zwykłe nakrętki nie pasują. Może ktoś przerabiał już taki temat.
Pozdrawiam Zbyszek

Ostatnio używam aluminiowych pseudo-kołpaków, a w zasadzie "nakrętek stożkowych" firmy du-bro, na których opakowaniu jest bardzo przydatna lista silników i rozmiarów gwintów. Dla ASP .75 ABC (oraz .91 ABC, .65 4S, 80 4S i wszystkich modeli .61) podany rozmiar to 5/16" - 24. Jest to jak sądzę wymiar w calach, dla niektórych marek jest w milimetrach, a dla ASP i kilku innych producentów akurat w calach, może dlatego "zwykłe", tj. metryczne nakrętki nie pasują?
pozdrawiam, qrdl