SILNIK XTRIM - Porównanie

Witam

Mam pytanko: z jakim silnikiem szczotkowym można porównać tego bezszczotkowca (XTRIM) chodzi o moc i osiągi, może ma ktoś doświadczenia z takim silnikiem, będę wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam Waldek

Reply to
Waldorf

Użytkownik "Waldorf" napisał w wiadomości ...

Witam Wg mnie ten motorek "mocowo" będzie trochę lepszy od 280 z przekładnią i nieco słabszy od 400 z przekładnią, prądowo natomiast zbliżony raczej do pierwszego. O wadze nawet nie wspominam. Pozdr Krzysiek

Reply to
Krzysiek

Witajcie ! Mam depronowca "JIM" czeskiej produkcji bez lotek. Na początku zamontowana była w nim zwykła "280" jako napęd bezpośredni - zasilanie 2 Li-pol (7,4V, 1,2Ah) Latał dobrze wyłącznie przy bezwietrznej pogodzie - w innym przypadku same krety ! Model bardzo kłopotliwy - wręcz zniechęcał.

Zamontowałem mu XTRIM 300 - napęd bezpośredni - ze śmigłem 8x4,3 Napęd posiada ciąg statyczny ponad 320g (2xLi-pol) Zamontowałem go w "JIM"-ie. Waga gotowego modelu do lotu (z podwoziem) 265g

BAJKA ! Model ożył ! - wiatr przestał mu przeszkadzać ! (nawet taki, przy którym model wywraca się stojąc na ziemi - wtedy start z ręki) Lata pionowo w górę. Przy bezwietrznej pogodzie robię zawis (nie ma lotek). Na jednym pakiecie intensywnego latania wystarcza na ponad 25 min. Jeżeli rekreacyjnie to ponad 40 min ..... aż nudne Starty i lądowania z ziemi (start można już zrobić na odcinku ok. 2,5m).

Jestem zachwycony ! Uważam zakup za całkowicie udany.

Osobiście polecam

I jeszcze jedno: pobór prądu (statycznie) ok. 4,5A przy pełnych obrotach - dane j.w.

Pozdrawiam, Zbych

Reply to
Zbych