Sklepy modelarskie we Frankfurcie nad Odrą - ciąg dalszy

Witam
Czy ma ktoś z kolegów może jakieś bliższe namiary na te sklepy? Może jakieś
www lub adres i nazwa sklepu. Chyba że ktoś się tam wybiera w najbliższym
czasie i mógłby sprawdzić kilka cen. Przymierzam się do kupna nadajnika do
ok 250 euro.
Pozdrawiam
Wojtek
Reply to
Akpia
Hej,
Tak sie składa że mieszkam blisko granicy i byłem we Frankfurcie w tych dwóch sklepach.Ten co ma te kolejki to lipa - ma tam jakies akku w pakietach i kolejke. A ten w tym centrum "Okrąglaku" tez tam byłem ale niestety ma mało, trzeba najpierw zamówić (gość daje do łapy katalog i wybierasz) i gość sprowadzi. Wiem, że jest jeszcze jeden sklep we Frankfurcie ale tam nie byłem. Może znajde adres ...
Reply to
szczeptomWYTNIJTO
Zapomniałem...
Proponuje wejść na stronę franfurtu i tam wpisac do przeszukiwarki takie terminy jak: Modellbau, albo modellkraft. albo modellbau sklep (po niemiecku) bo nie wiem jak jest :))).
Tomek
Reply to
Tomek
"Akpia" wrote
Witam serdecznie.
Wojtku odnalazlem 2 adresy, niewiem czy o dobry frankfurt chodzi, ale podaje -frankfurt (oder)
1. Stein Jürgen Kliestower Weg 17a 15234 Frankfurt (Oder) telefon 0335-6803497
2. Modellbauer & Bastlertreff Heilbronner Straße 30 15230 Frankfurt (Oder) telefon 0335-5000320
adres zdobyty z witryny city-map. podaje link.
obsluguje jezyk polski :)
Pozdrawiam serdecznie. Marcin Strzelecki - Szczecin
ps. co tam robi akwarystyka - tego niewiem :)
Reply to
Marcin Strzelecki
Hej,
Tak, dokładnie to te adresy.