Spadek zasięgu aparatury :(

Wciąz nie moge polatac modelem akronauty :(
Z aparaturą dzieją się dziwne rzeczy ,tzn. aparatura działa poprawnie tylko
gdy anteną nadajnika dotknę anteny odbiornika , wtedy serwa pracują
prawidłowo , gdy tylko odsunę się na odległosc 4 m serwa
zaczynają "szaleć" ,zupełnie frywolnie podnoszą sięopuszczają :/
Czy miał ktos kiedys podobne problemy ?? Czy mozliwe jest wina odbiornika
(miał parę wypadków , jest to odbiornik i nadajnik 3 kanałowy firmy Jamara )
Za pomoc serdecznie dziękuje.
Pozdrowienia dla wszystkich.Maciek.

Maciej Bucholc
Użytkownik "Maciej Bucholc" napisał ........
IMO na 90% odbiornik. Mialem podobne problemy z Rexem 5+ (m.in. utlukl ...acronauta). Okazalo sie, ze moja antenka byla w srodku przerwana, mimo braku sladow na zewnatrz przewodu. <Reklama> Wizyta odbiornika w PWPART przywrocila odbiornik do zycia </Reklama>. Polecam uslugi Andrzeja.
Reply to
kojot
Ewentualnie wyjmij kwarc z odbiornika i potrząśnij nim przy uchu. Jeśli w środku coś grzechocze, to pękł przy kretobiciu. Wtedy wymień kwarc. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Witam! Aparatura pracuje w PPM ? Też tak miałem, ale miałem w aparaturze ustawione PCM, po zmnianie na PPM, wszystko jest OK.
Pozdrawiam Marek GG:1299639 ***
***
Użytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl> napisał w wiadomości news:ccb9q2$1ub$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Marek
To nie ten objaw u autora wątku. Serwa reagują u niego poprawnie przy zetknięciu anten. Ma problem z kanałem radiowym i obstawiam przy tym co napisał kojot, bądz obluznienie kabla przy samym odbiorniku.
Pozdrawiam Darek
Reply to
Predator
Kojot napisał :
Co to jest PWART ?? mozna jakies namiary ?? adras lub chociaz telefon ??? Odlutowałem antenkę i przylutowałem inną , niestety dzieje się to samo :( tzn.po oddaleniu się na 4m od odbiornika serwa szaleją i nie reagują na sygnał z nadajnika , kwarce tez sprawdzałem , oba wyglądają na sprawne. Chyba będe zmuszony uzyc starszy odbiornik simprop , tylko jest mały problem, mianowicie jest 3 razy cięzszy od starszego. Czy model "akronauty" uniesie : odbiornik 41g pakiet 5X700 112g regulator 8g silnik speed 400 6V 224g Czy konieczna będzie wymiana silnika na bezszczotkowy ??
Serdeczne pozdrowienia.Maciek
Reply to
Maciej Bucholc
Dnia 2004-07-05 16:32, Użytkownik Maciej Bucholc napisał:
Skoro masz inny odbiornik, to pierwszą rzeczą którą powinieneś zrobić, jest sprawdzenie, czy działa on dobrze. Wyeliminujesz możliwość, że zepsuty jest nadajnik.
Reply to
Jakub Witkowski
Jakub Witkowski snipped-for-privacy@domena.z.sygnatury> napisał(a):
No nie tak do konca mogę sprawdzic :( aparatura jamary jest jest na 28Mhz , zas simprop 37Mhz , a po zamianie kwarców tzn. gdy włozyłem kwarc 28Mhz jamary do odbiornika i nadajnika simprop sprzęt wogule nie działał , próbowałem równiez na odwrót , tez bez rezultatów :/ Chyba będe zmuszony kupic silnik bezszczotkowy i latac na starej aparaturce simpropa ;[
Pozdrawiam.Maciek.
Maciej Bucholc