Speed 280 vs. Speed 280

Ktory ze Speedow 280 ('zwykly', race, sport) najlepiej nadaje sie do
przekladni 4:1 ze smiglem 9x7?
W ktoryms z wczesniejszych postow wspominalem, ze latam Extra eco 3D na
zwyklym Speedzie 280 i troche brakuje mi pary przy akrobacji. Nie chce za
duzo inwestowac w ten model i calkowicie zmieniac napedu, bo na przyszly
sezon szykuje sobie rasowego akrobata. Pomyslalem, ze moze zmiana silnika na
race'a lub sport moglaby przynajmniej troche tu pomoc. Koszt niewielki,
tylko czy ma to sens? Ktory z silnikow wybrac?
Ladziak
Reply to
Ladziak
W sklepie doradzono mi Speeda 280 Sport, wiec go kupilem. Jak sie okaze, ze to byl zly pomysl, to bedzie na Was! ;-) Oczywiscie zartuje! Widocznie glupie lub za szybko oczekiwalem odpowiedzi - ale mialem cisnienie, zeby dzisiaj silniczek kupic. Nie omieszkam podzielic sie wrazeniami z oblotu z nowym napedem. Pozdrawiam L.
Reply to
Ladziak
>Nie omieszkam zdac relacji, a poki co moge pokazac fotke: >
Świetna fotka! Pogratuluj fotografującemu.
Reply to
PiotrP
U¿ytkownik "PiotrP" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Do³±czam siê. Bardzo 'artystyczna"
buwi777
Reply to
buwi777
Wreszcie uda³o mi siê oblatac model ze Speedem 280 Sport! Co prawda silnik nie dotarty, a ja na silnych prochach przeciwbolowych po urazie kregoslupa, ale warto bylo :-) Pola wilanowskie puste - ok. 16 nie bylo zywej duszy . Za to wspaniale trafilem na przerwe w opadach, nawet slonce wyszlo. Teraz odkryje Ameryke: przelomu nie bylo - jak nie wisial na smigle tak nie wisi (i nikt tego oczywiscie nie oczekiwal ;-). Za to duzo ladniej sie wspinal i dzielnie walczyl z wiatrem, a wialo niezle. Akrobacja tak jakby bardziej okragla wychodzila i wreszcie beczki prawie w jednej osi mi wychodzily. Na pewno na trojfazie byloby duuuuuzo lepiej, ale jakim kosztem! Uwazam, ze te pare zlociszy warto bylo zainwestowac. Zaluje, ze od razu Sporta nie kupilem. Wychodzi stara prawda, ze biednego nie stac na tanie rzeczy. Aha, silnik zdecydowanie cieplejszy niz zwykly Speed, a i pakiet wreszcie sie nagrzewa - do tej pory glupio mi bylo, bo koledzy po lotach chwalili sie, jakie maja gorace, a moj nic, a nic - temperatura otoczenia :D Nic za darmo - loty ok. 20% krotsze. Na koniec nasuwa mi sie pytanie: jak by sobie radzil tutaj Speed 280 race?
Reply to
Ladziak
Na koniec nasuwa mi sie pytanie: jak by
Pewnie wrażenia podobne. Ja różnice miedzy zwykłą 280-tką, a race mógłbym podpiąć pod Twój opis.
Reply to
PiotrP