lepsza 280-ka

czesc
Mam model latajacego skrzydelka z Graupner Speed 6V 280 + smigiełko
Guntera + 8x Twicell. Odnosze wrazenie ze ten zestaw ma nieco za maly
ciag statyczny. Czy sa moze jakies inne 280-ki, ktore maja wieksza moc
od tych Graupnera ? Naped przekladniowy odpada ze wzgledu na brak
miejsca na wieksze smiglo, a bezszczotka ze wzgledu na cene.
Piotr
Reply to
-=\Pioter/=-
U¿ytkownik "-=\Pioter/=-" <piotr_k snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Swego czasu mia³em okazjê zakupiæ zastaw Graupnera do napêdu bezpo¶redniego: w tym ¶migie³ko 6' x 6'. Jako ówczesnie niedo¶wiadczony modelarz za³o¿y³em do delty i skrzyde³ka w/w zestaw + a/ 8 x Twicell b/ 8x KAN 650. I za ch.... nie chcia³o to lataæ. TOTALNE nieloty. I co??? Po zamianie na ¶migie³ko 6' x 3' oba chodz± jak BURZA.
Sprawd¿ jaki jest wymiar ¶migie³ka i poæwicz zmieniaj±c na mniejszy pitch przy tej samej ¶rednicy.
buwi777
Reply to
buwi777
Dnia 2004-08-24 11:08, Użytkownik buwi777 napisał:
Mam te same kiepskie wrażenia z guntherem, o wiele lepszy ciag daje mi np GWS 6x3, co prawda skok niewielki, ale dla niezbyt szybkiego modelu nie ma to znaczenia, zwłaszcza przy silniku 6V który kręci się dość szybko z 8 cel. Myslę że z takiej 280-tki bezpośrednio wyciągniesz jakieś 150-160g (z pakietami 6-7 cel wychodziło mi ok. 120-140g).
Reply to
Jakub Witkowski
U¿ytkownik "-=\Pioter/=-" <piotr_k snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...
Witam Polecam PERMAX 280 BB - moc jak 400-tka przy wadze ok 6g wiêkszej od zwyk³ej 280.
Waldorf