Sprężarka

Wiem, że na tych grupach już było to wielokrotnie, ale mam pytanie dotyczace budowy kompresora do aerografu. Chodzi mi o cos na wzor

czyli cos prostego i taniego. Te plany sa dobre, ale niestety nie do konca je rozumiem, i ponadto mam problem z dostaniem zaworu igielitowego. Wiec szukam kogos, kto by znal jakies inne linki do stron zawierajacych opisy i plany budowy prostych sprezarek, ewentualnie osob ktore same zbudowaly tanio kompresor.

Reply to
Piotr Peszt

nne linki do stron zawierajacych opisy i

to jest proste jak malo co, nie wiem co Ci sprawia problem wezyk z kompresora wchodzi do zbiornika, w zbiorniku jest zawor i to wszystko, ja mam do tego jeszcze manometr, ktory mozesz zdobyc w jakims sklepie samochodowym, albo na szrocie, etc. polecam starsze manometry Mera Pnefal, a nie te nowe od kompresorow za 40 zl , bo ich dokaldnosc, jest dosc "umowna" ;-)

Reply to
tomla