Straszenie kretów

Dzisiaj uruchomiłem uproszczona wersje strzaszaka na krety .Patent podgladnąłem u Kojota na lotnisku. Jak będę widział efekty to podzielę sie rozwiązaniem .Swoją drogą to ciekawi mnie jak koledzy gonią krety ze swoich lotnisk lub działek .

Reply to
Roh

Użytkownik "mRqS" <mrqs@USUNTO_buntownik.pl> napisał w wiadomości news:f1hjgj$6n8$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Hehehehe ... a ja myślałem, że wybieracie największy i najszybszy model po czym niczym jastrząb z nieba spadacie na kreta. Cała reszta kretów widząc co je czeka w pośpiechu opuszcza lotnisko :):):):):):):):):)

Reply to
-==PEGAZ==-

Witam Na poważnie. Parę lat temu spędzałem wakacje w gospodarstwie agroturystycznym na Mazurach. Patent właściciela polegał na rozmieszczeniu na łączce wbitych w ziemię stalowych prętów (resztówki prętów zbrojeniowych), na których wisiały luźno dnem do góry stalowe puszki po piwie. Nawet lekki wietrzyk porusza puszkami, które obijając się o pręt powodują dźwięk, który za pośrednictwem stalowego pręta dociera pod ziemię. Faktem jest , że przez klika tygodni kretowiska nie uświadczyłem, a w dalszej okolicy owszem były.

Reply to
PL_(N)_umber_One

kupuję !

Użytkownik "PL_(N)_umber_One " snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:f1ik7f$ei5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Roh

Rohu, pamiętaj tylko że wbita pionowo w ziemię stal zbrojeniowa być może odpycha krety, ale bardzo dobrze przyciąga modele. :-) A tak na serio. Kret tak jak nietoperz, żarcie znajduje metodami akustycznymi, dlatego nie lubi hałasu.

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

O tak ! To powszechnie znane prawo .Jego działanie potwierdza się bez względu na chemiczny skład przeszkody. Myślę ,że jest to trzecia pochodna powszechnego prawa ciążenia . Wektor działania sił przyciągania działa w kierunkach poziomych. Uważam ,że jest to temat na rozprawę doktorską .

Wkopałem puszkę po piwie marki XYZ z dwiema bateriami rozmiar R20 firmy ABC. Piszczek 3 V f-my ZYX .Dno puszki otwarte . Zakopane tak by nie skosić kosiarką czyli 15,7 mm pod powierzchnią . I ...czekam.

Reply to
Roh