taśma klejąca do zawiasów

witam wszystkich,

Muszę wykonać zawiasy lotek i klap w motoszybowcu (3.2 metra rozpiętości), producent sugeruje zrobienie ich z taśmy klejącej (lotki i skrzydła balsowe, kryte Oracover), jakiej taśmy najlepiej tutaj użyć ? (i gdzie kupić ?) Ewentualnie jakie są inne alternatywne metody wykonania zawiasów w tym przypadku ? W moim obecnym modelu zawiasy mam wykonane z taśmy (niestety nie ja je wykonywałem) i jest tutaj użyta taśma srebrna, wzmocniona. Ma to jednak trochę luzów i zastanawiam się, czy tak ma być, czy też ze starości zaczęło się to wszystko wyciągać i rozłazić.

pozdrawiam

Remigiusz Żukowski

Reply to
Remigiusz Zukowski

taśma klejąca firmy Scotch do dostania w dobrych sklepach papierniczych. Żeby nie było luzów taśma musi być przyklejona z obu stron zawiasu. Inne, lepsze rozwiązanie to taśma klejąca z jednej strony, a z drugiej wałeczek kleju silikonowego, dokładniej opisane jest to tutaj:

Czaro

Dodam tylko, ze z trzech scotchow- zielonego, czerwonego i niebieskiego odradzam, a wrecz zabraniam uzywania zielonego. Z moich doswiadczen najlepszy jest czerwony.

Reply to
Boogie