tester serv

Witam
wykonalem sobie regler ze strony Teosa [btw genialny opis] w zwiazku z czym
szukam sprawdzonego, prostego i taniego w wykonaniu [czy nie wymagam za
duzo?? ;-] schemtu testera do serv.
PS mile widziany rowniez opis dzialania
Reply to
bronek
Witaj bronek,
W Twoim liście datowanym 2 listopada 2003 (13:47:55) można przeczytać:
Przecież leży u mnie na stronie i to nawet nie jeden :-))
Reply to
Teos
Serdecznie Witam a gdzie znalaz³e? program do reglera ? na stronie teosia nie ma [ albo ja nie znalaz³em ] Marek
Reply to
Marek S
Witaj Marek,
W Twoim liście datowanym 10 maja 2004 (21:43:18) można przeczytać:
Cytat z mojej strony: "Stąd też należy pobrać program reglera
":-))
Reply to
Teos