wiercenie otworow 0,5 - 0,7 mm


Czesc,
Pytrzebuje wywiercic w kawalku blachy stalowej 1,5 mm dziurki o srednicach
od 0,5 do 0,7 mm. Czy w sklepach modelarskich da sie znalezc odpowiednie
wiertla? Szukalem u slusarzy, ale nie potrafili pomoc, stad pytanie na tej
grupie.
Reply to
Maciek
Loading thread data ...
Użytkownik "Maciek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:103mmzxxzq6f2$.x7coiulr8jv3$. snipped-for-privacy@40tude.net...
Spytaj na grupie elektronicznej gdzie kupić wiertła widiowe do wiercenia płytek PCB.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
Krzysztof Tabaczynski
Dnia Sat, 13 Jun 2009 07:50:50 -0700, bujnos@smutec napisał(a):
W Krakowie juz chyba takie cos nie wystepuje... :)
Reply to
Maciek
W sklepach z częściami elektronicznymi bardzo często można kupić takie wiertła w kompletach lub pojedyncze sztuki o różnych średnicach. Pozdrawiam Paweł S.
Reply to
pawels13WYTNIJTO
idziesz na najblizszy bazar gdzie sprzedaja rózne zelastwa rosjanie i nabywasz dyche takich wiertel po 50 groszy za sztuke
potem bierzesz dowolny silniczek (ta dowolnosc to od paru Watów w góre :)) oraz wyciagasz z kostki elektrycznej (jak najmnejsza) za 3 zyle pojedynczy zacisk. wykrecasz srubki, wysywasz zacisk, wkrecasz srubki z powroterm. z jednej strony mocujesz silniczek, z drugiej wiertlo. wiercisz. przypuszczalnie pierwsze 2 wiertla zlamiesz na pierwszym otworze, ale zakupiona dyszka starczy ci na tuzin, bo takimi zlamanymi wiertlami wierci sie istniejace juz otwory nie gorzej niz lekko stepionymi.
Reply to
.pl
Maciek pisze:
wiertła w Krakowie kupisz na giełdzie elektronicznej na Balickiej - stoisko blisko wejścia od Balickiej jak ci sie nie chce jechać dowolny zestaw wiertełek skompletujesz na allegro hasło: wiertła pcb
Reply to
tompolex
Użytkownik "Krzysztof Tabaczynski" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:h0ua1m$10h$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Trzeba koniecznie dodać, że "z ręki" wywiercenie otworu 0.5 widią, graniczy z cudem, nawet 0.8 nie jest to "bułka z masłem" a na pewno za "pierwszymi razami" Wiertło musi być "idealnie" centrycznie Ogólnie widia jest dze best, ale krucha szalenie:(
Artur(m)
Reply to
Artur(m
U¿ytkownik "bujnos@smutec" snipped-for-privacy@smutec.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Mam w±tpliwo¶ci (choæby co do 0.5). Wibracje tego mimo¶rodu przynajmniej u mnie, powodowa³y pekanie wierte³.
Artur(m)
Reply to
Artur(m
wiertła
Szukaj w dziale na allegro Antyki -zegary Ruskie wiertła sa do d...y pekaja zaraz Musisz mieć wysokoobrotową wiertareczke i chłodzenie -woda np.inaczej kup tego z tuzin conajmniej do jednej dziury.Najlepiej jest zrobić do wiertła amortyzator aby zapewnić mały stały nacisk ale to spory temat.
Reply to
jager49

Site Timeline

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.