www.cyber-fly.pl - NIE POLECAM, WR臉CZ ODRADZAM

Witajcie
Nie polecam wymienionego w tytule sklepu, a nawet go odradzam i przestrzegam przed jak膮kolwiek z nim wsp贸艂prac膮.
Pow贸d:
Naby艂em drog膮 kupna model szybowca Discus z EPP, tzw. "rzutek" dla dzieci. Jak mo偶na poczyta膰 (oczywi艣cie nie u sprzedawcy) w r贸偶nych miejscach w sieci - model jest przeznaczony to puszczania go przez dzieci. EPP jest materia艂em elastycznym i do艣c odpornym na uszkodzenia. Jako, 偶e kupiony zosta艂 dziecku i mia艂 byc dla niego niespodziank膮, postanowi艂em, 偶e sprawdz臋 jak dzia艂a (czyli jak lata) zanim dziecko go dostanie. Zmontowa艂em (3 elementy) i pu艣ci艂em, czyli wykorzysta艂em zgodnie z przeznaczeniem. Przy drugim locie, jak to w przypadku takich modeli bywa, uderzy艂 dziobem w ziemi臋 (przypominam, 偶e model nie jestr zdalnie sterowany, po wypuszczeniu z 艂apy nie mamy na niego wp艂ywu), podczas to kt贸rego uderzenia u艂ama艂o sie mocowanie kabiny modelu.
Uzna艂em, 偶e Graupner jest firm膮, kt贸ra nie produkowa艂a by modeli rzutk贸w dla dzieciak贸w rozwalaj膮cych sie przy drugim locie, czyli przy drugim wykorzystaniu modelu zgodnie z jego przeznaczeniem i postanowi艂em 偶e zadzwoni臋 do sprzedawcy z reklamacj膮. Sprzedawca, m贸wi膮c w skr贸cie mia艂 to w g艂臋bokim powa偶aniu i nie chc膮c wys艂ucha膰 moich argument贸w, kt贸re uwa偶am, 偶e s膮 s艂uszne (uszkodzenie jest owszem - mechaniczne, ale nie wyst膮pi艂o z powodu niezgodnego z przeznaczeniem u偶ywania), najpierw mnie poinformowa艂, 偶e nie on produkuje te modele, 偶e je "tylko" sprzedaje, wi臋c nie do niego ten temat. Po wymuszonym p贸藕niej przeze mnie wys艂uchaniu mnie, 偶e je偶eli ja p艂ac臋 sprzedawcy, to nie producent jest stron膮, a sprzedawca - oznajmi艂 mi, 偶e "To ja panu juz m贸wi臋, 偶e nie uznaj臋 i nie uznam tej reklamacji". Nie ukrywam, 偶e mnie zdenerwowa艂 i dwa razy niezbyt 艂adnie sie odezwa艂em, ale by艂a to reakcja na s艂owa sprzedaj膮cego, a nie atak na samym pocz膮tku i nie oceni艂em osoby, a czyny.
Uwa偶am, 偶e to uszkodzenie to nie by艂a bezpo艣rednia wina sprzedaj膮cego, a po prostu trafi艂 sie egzemplarz z wad膮 fabryczn膮, kt贸r膮, jako sprzedaj膮cy powinien uwzgl臋dni膰.
Nie chodzi mi tu o 60 z艂, a chodzi mi o zasad臋 i podejscie do Klienta.
Oce艅cie sami, we藕cie to pod uwag臋 przy wyborze sklepu, w kt贸rym b臋dziecie chcieli co艣 kupi膰. Ja osobi艣cie nie skorzystam i ka偶demu, kto mnie zapyta - odradz臋.
pozdr贸wki batched

Witam Wed艂ug mnie, w tym wypadku, wstrzemi臋藕liwo艣膰 sprzedawcy, w reklamowaniu tego modelu, jako rzutek dla dzieci, wydaje si臋 ca艂kowicie uzasadniona. Wydaje si臋, 偶e zar贸wno Graupner jak i oferuj膮cy podobny model Multiplex, nieco si臋 zagalopowa艂y reklamuj膮c takie modele jako uniwersalne zabawki. EPP i pochodne s膮 odporniejsze od znnego powszechnie styropianu, nie mniej wed艂ug mnie 偶aden model latajacy z EPP, Elaporu itp, nie jest trwa艂膮 zabawk膮 dla dziecka. Rozwi膮zanie. Sklei膰 kabink臋 klejem UHU POR, lub cyjano akrylowym i nadzorowa膰 pociech臋 przy puszczaniu modelu.
Pozdrowienia PP
--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

Wed艂ug mnie nie jest uzasadniona, bo nie pr贸bowa艂em jej reklamowa膰 po kilkumiesi臋cznym "uje偶d偶aniu"... To by艂y DWA loty. Paczka przysz艂a dzisiaj i dzisiaj dzwoni艂em.

Je艣li tak jest - tym bardziej niech odpowiadaj膮 za swoje czyny, bo oszukuj膮... Oczywi艣cie dalej utrzymuj臋, 偶e mimo to pretensji do producenta nie mam, a do sprzedawcy, bo to jemu wp艂aci艂em kas臋.
Poza tym chyba taki Graupner - jak s膮dz臋 - zanim podejmie decyzj臋 o seryjnej produkcji i promocji takiego modelu jako zabawka dla dzieci, pewnie "rzuci" takim modelem wi臋cej ni偶 rzeczone DWA razy i sprawdzi czy toto si臋 nie "rozlata"... Fox Multiplexa wytrzyma艂 bardzo du偶o, lata dalej, a jedyne uszkodzenie (naprawione) to urwany statecznik podczas wyjmowania z samochodu (reklamacja by艂aby nieuzasadniona).

Tak te偶 b臋dzie zrobione, bo to nie problem, problematyczne jest tylko tu podejscie sprzedawcy do klienta...

Pozdrowienia batched
Pomijaj膮c wszysto inne, skoro "uderzy艂 dziobem w ziemi臋", to po naprawie sprawd藕 po艂o偶enie 艣rodka ci臋偶ko艣ci i zamocowanie (k膮t) statecznika poziomego. PP
--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

puszcza艂em go po to, 偶eby wyregulowa膰, 偶eby M艂ody mia艂 od razu frajd臋 :-)

Ale z艂ota zasada nr 1: podparty w 1/3 ci臋ciwy model powinien lecie膰 "delikatnie na nos". Swoj膮 drog膮, je偶eli nie ma tego w manualu - c贸偶.. "towar niezgodny z umow膮" (vide ustawa o szczeg贸lnych warunkach sprzeda偶y konsumenckiej..) - model nie nadaje si臋 do tego, co sugerowa艂 sprzedawca. Walcz o swoje.
Pozdr., Micha艂
Michal pisze:

A ja polecam ten sklep nigdy nie bylo zadnych problemow a modele strasz膮 krety i bed膮 straszyc . Moze naleza艂o go puszczac na wysokiej trawie a nie na zmarzni臋tym gruncie .

Nie na temat... Du偶a cz臋艣膰 frajdy, dla ca艂kiem sporej grupy ludzi, a zw艂aszcza dla dzieci, to odkrywanie "rzeczy" nowych... Nast臋pnym razem poreguluj razem z M艂odym - by膰 mo偶e obudzisz w nim 偶y艂ke eksperymentatora/naukowca, zamiast piel臋gnowa膰 nawyki znudzonego, zblazowanego i gryma艣nego konsumenta.
Na temat... Nie napisa艂e艣 nic o instrukcji oblatywania i u偶ytkowania. Je艣li by艂a rzetelna, to moim zdaniem nie bardzo jest si臋 do czego przyczepi膰, bo 90% modeli lataj膮cych ko艅czy 偶ywot po gwa艂townym kontakcie z matka ziemi膮. W艂a艣ciwie 99,99%. I nie ma materia艂贸w niezniszczalnych ani modeli niezniszczalnych. Jak odr贸偶ni膰 po "uderzeniu w ziemi臋" ujawnienie si臋 wady fabrycznej od u偶ytkowania niezgodnego z instrukcj膮, czyli od zbyt solidnej gleby?
Piszesz, 偶e samolocik nie mia艂 radia - to nic nie znaczy. Ludzie puszczali takie modele ju偶 kilkaset lat temu, na d艂ugo przed rozwojem klasycznego lotnictwa i modeli sterowanych radiem. Z powodzeniem oddaj膮 si臋 tej pasji do dzi艣. W grupach modeli bez radia, bez linek, ani 偶adnej mo偶liwo艣ci wp艂ywania na lot z ziemi od momentu startu modelu, rozgrywane s膮 nawet mistrzostwa 艣wiata. To modele swobodnie lataj膮ce, rakietowe i halowe. Mo偶na je kupi膰, tylko nie ma do nich instrukcji obs艂ugi i warunk贸w prawid艂owego u偶ytkowania. ;)
A t臋 twoj膮 przygod臋 ze sprzedawc膮 por贸wna艂bym do takiego przypadku Kupuje sobie gostek nowy samoch贸d u dilera. Rusza z parkingu, zahacza o co艣 tam, uszkadza autko i t艂ucze lamp臋. Wraca do dealera i grzecznie prosi o wymian臋 autka na nowe albo zwrot pieni臋dzy, bo przecie偶 stukna艂 tak lekko, a sie uszkodzi艂o - tak nie powinno by膰, bo bez lampy autko niesprawne i nie mo偶e legalnie porusza膰 sie po drogach. Ciekaw jestem reakcji dealera...
Tak sie tu rozpisa艂em, bo uderza mnie 艂atwo艣膰 z jak膮 robisz cz艂owiekowi antyreklame z powodu jakiej艣 drobnostki w dodatku pe艂nej niejasno艣ci. Mam nadziej臋, 偶e w swojej pracy zawodowej jeste艣 r贸wnie rzetelny, jak w ocenach wspomnianego sprzedawcy surowy.
Pozdrawiam, Tomasz
Tomasz Osinski pisze:

Mam nadziej臋 偶e nie jest kontrolerem skarbowym. To by by艂a KATASTROFA.
Pozdrawiam Maniek

Wszystko co lata musi kiedy墓聸脛聡 spa墓聸脛聡. To niedorzeczno墓聸脛聡 aby obci脛聟墓藕a脛聡 sklep za taki przypadek. Sklep jest ok i mi墓聜a oraz fachowa obs墓聜uga. Ciekawe czy za wypadek Twoim samochodem ma odpowiada脛聡 salon samochodowy? Zamiast pisa脛聡 takie niedorzeczno墓聸ci napraw model albo kup drugi.Nie kompromituj si脛聶.Szkoda czasu na dyrdyma墓聜y.Wydajesz niezbyt dobre 墓聸wiadectwo o sobie. A m墓聜odemu zr膫艂b jaks膫艂墓聜k脛聶 z kartki A4. B脛聶d脛聟 mniejsze straty.
Wspomniany sklep jest OK kupuje tam od paru lat modele z EPP s膮 do艣膰 mocne ale jak to zabawa w lotnictwo "Krety si臋 zdarzaj膮" jeden b臋dzie lata艂 d艂ugo inny zaryje podczas pierwszego lotu a wina jest tego co puszcza model Ps mo偶e 藕le puszcza艂es modelik czynnik贸w jest wiele WIATR pora dnia samopoczucie Generalnie najlepiej oblatywa膰 pod wiecz贸r
Tak czy Inaczej Sklep CYBER-FLY jest GODNY POLECENIA POLECAM AIRCOMBAT Latam na tych modelach a jak KRET to CA albo inny klej i dalej

Witam W poniedzia艂ek zam贸wi艂em w sklepie 8 szt ogniw A123 , dzi艣 otrzyma艂em idealnie zapakowane i jak dot膮d nie mia艂em k艂opotu z tym sklepem !!! Wiec argument ze jaka艣 wolno lotka sie rozbi艂a i sklep nie chce uzna膰 reklamacji zakrawa o kpin臋 . Modele nawet RC pilotowane przez dobrych pilot贸w co jaki艣 czas sie rozbijaj膮 wiec ..... Marek S
snipped-for-privacy@gmail.com pisze:
--
AlexY