wycinek prasowy i zaginiona strona

witam wszystkich
przegladalem ostatnio rozne szpargaly i znalazlem
taki wycinek prasowy - niestety nie wiem dokladnie
z jakiej gazety (przypuszcam ze to "Magazyn WWW")

zalezaloby mi do dotarciu do autora tej strony oraz
prezentowanych na niej materialow i porad, byc
moze ktos z Was bedzie kojarzyl kto byl jej tworca
lub pod jakim adresem znajduje sie aktualnie,
mnie niestety nie udalo sie niczego znalezc
z gory dzieki za info,
pozdrowienia, Robert.
Polska Baza Map i Modow SP dla HL1 & HL2

grinder
wielkie dzieki za link :)
pozdrowienia, Robert.
================================= Polska Baza Map i Modow SP dla HL1 & HL2