Wysokopradowe akku FOREVER

Witam .. czy Ktos z Waz uzywal aku 2/3sc700p?

mozna je kupic po 6zl.. kupilem jeden egzemplarz do testow i bynajmniej nie zachowuje sie tak jak jest w tym pdfie podane.. kiedy odda 400mah przy pradzie 1,7A (nie wiem czemu ladowarka nei chce braz z neigo wiecej (mercury EX) schodzi ponizej 0,9V.. nie wiem teraz czy to wina moze jednego egzemplarza czy wieku ...

aha .. pelna pojemnosc uzyskal dopiero po 5 czy 6 cyklu formatowania

Reply to
Szymon_M

Użytkownik Szymon_M napisał:

Właśnie wyrzuciłeś połowę ceny nowego Sanyo w błoto, przez co "z oszczędności" wydasz 150% potrzebnych pieniędzy, aby osiagnąć cel. I po co???

Reply to
A.Grodecki

Dnia Sat, 03 Jul 2004 14:04:56 +0200, A.Grodecki <ag.usun snipped-for-privacy@modeltronik.com napisał:

Witam

Potwierdzam wszystko za przedmowca :)) "wysokopradowe" na pdf-ie

Pozdrawiam Andrzej

PS 400 mah to norma ...

Reply to
A.Kostkiewicz

wiec tylko sanyo :>? jesli chodzi o nimh i nicd?

Reply to
Szymon_M
Reply to
Wojciech Komorniczak

kilka znakomitych ogniw robi Panasonic (np 3500SCR, P70AAR), do zastosowan nie wyczynowych cos sie znajdzie u Safta, 2-3 ogniwa BYD (ale raczej rozmiar SC), Hecell i Konin (AFAIR OEM-y firmy BYD) znakomite ogniwa Ni-MH w romiarze ogniw 500AR.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Bo zawsze moglo byc odwrotnie. Nie lubisz odrobiny hazardu ?

A w koncu nie zrozumialem - po tych 6 cyklach jest juz dobrze ? czyli pieniadze chwilowo zaoszczedzone ?

Użytkownik J.F. napisał:

Nie, wolę być bogaty niż biedny. Hazard w każdej formie jest dla frajerów. Nawet jeśli podejmuję się jakiejś pracy, to tylko wtedy kiedy wiem że jest w zasięgu moich możliwosci.

Reply to
A.Grodecki

Bogatym mozesz zostac jesli zastosujesz "skoro nie widac roznicy to po co przeplacac?" A frajer to ten kto przeplaca :-)

Tanie - jest ZAWSZE kiepskie Drogie - MOZE okazac sie dobre...

:-)

yeti

Reply to
Przemo Siedzinski