Zaślepka

Witam !

Nie zajmuję się modelarstwem ale myślę, że techniki stosowane w tej dziedzinie pozwolą rozwiązać mój problem. Mam profil aluminiowy 35x20 mm z zaokrąglonymi rogami. Muszę wykonać zaślepkę zewnętrzną na ten profil o wysokości 3-4 mm. Pomyślałem, że można to zrobić przy pomocy maty szklanej i żywicy poliestrowej. Jako formę chcę wykorzystać ten profil aluminiowy. Nie wiem jednak czym posmarować jego koniec aby po utwardzeniu żywicy dało się zdjąć z niego zaślepkę. Nigdy nic nie wykonywałem tą metodą i wszelkie wskazówki jak się do tego zabrać będą mile widziane.

Paweł

Reply to
Paweł

Przepis : Pasta Kiwi but ożywi i odseparuje żywicę. Ale .... Żywica poliestrowa punktowo mocno sie grzeje więc może stopić tą pastę -separator. Kolejna metoda to nakleić wewnątrz taśmę typu pakowego i po związaniu powinno dać się wypchnąc z drugiej strony o ile długość jest rozsądna lub wykonaj zaślepke z kawałka drewna pracowicie dopiłowując kształt. Dobra metoda na uspokojenie nerwów ...

Użytkownik "Paweł" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał w wiadomości news:f5l6ke$na9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Roh

Aluminium bardzo dobrze przewodzi ciepło. Ilość żywicy będzie niewielka. Więc z tym nie będzie raczej problemów.

Co to jest taśma "typu pakowego" ? Czy taka taśma papierowa służąca do zabezpieczania powierzchni przed malowaniem będzie odpowiednia ?

Docelowo zaślepka ma mieć tylko 3 mm wysokości. Czyli całość jest mniej więcej wielkości kapsla od butelki.

Boczne ścianki zaślepki mają mieć nie więcej niż 1 mm grubości. Wykonanie tego metodą frezowania jest bardzo trudne.

Paweł

Reply to
Paweł

No powiedz sam czy ręce mi mają prawo opaść nad twoją bezradnościa z tekstem w języku polskim ???

Idź do sklepu i poproś o taśmę do pakowania. Jak kupisz to daj znac -pogadamy .

Reply to
Roh