zwalnianie samochodzika rc Nikko

Witam !
Kupiłem zdalnie sterowany samochodzik Nikko - prosty 1:16, przód, tył,
prawo, lewo , 6 x 1.5V R6 i chciałbym żeby trochę wolniej jeździł dopóki
go nie opanuję. Zasuwa jak wściekły
Czy samo ograniczenie prądu do silnika wystarczy ? Prosto, rezystorem o
odpowiedniej wartości i mocy (jakim ?). Pomóżcie proszę (przepraszam że
wyskakuję z tym tutaj ale pomyślałem że tu ktoś się pochyli nad
problemem a w archiwum nic nie znalazłem).
pozdrawiam
wierzba
Reply to
wierzba
U¿ytkownik "wierzba" snipped-for-privacy@w.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:4592c5dd$0$17967$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
Witam,
Zasilanie jest jako pakiet, czy luzem wk³adane poszczególne ogniwa ? Je¿eli luzem - to mo¿na spróbowaæ pomin±æ wyj±æ jedno ogniwo i jego miejsce zmostkowaæ przewodem - tak aby powsta³o 5 x 1,5 V. Niestety przy okazji prawdopodobnie mo¿e siê zmniejszyæ zasiêg.
Pozdrawiam Piotrek
Reply to
Max
Max napisał(a):
Dzięki ! Nie pomyślałem o tym, genialnie proste i działa, w sam raz do nauki jazdy. Zamiast akumulatorka włożyłem dwie łuski - 9 Para i .38 (mosiężne) , teraz przyspieszenie jest do opanowania. Dziękuję bardzo i pozdrawiam
wierzba
Reply to
wierzba