Latest threads in RC and scale modeling (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

czym lakierowa? aluminium?
Witam, potrzebuję polakierować niewielki aluminiowy element - po rozejrzeniu się w necie nabrałem przekonania, że nie da się dobrze polakierować aluminium, pozostaje tylko anodowanie. Ale...
3
3

Sprzedam odbiornik R 16 SCAN Graupner
Witam Sprzedam nowy odbiornik R 16 SCAN Graupner Wiecej http://allegro.pl/show_item.php?item=1454274143Alehar

Sprzedam U Can Do GREAT PLANES wspaniały model Fun
Witam - sprzedam U Can Do GREAT PLANES model Fun Fly Wiecej na mojej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=1446319086Pozdrawiam-alehar

"aparatura" do helikoptera za 65 - 90 pln
Witam Mam problem, upuscilem a wzasadzie wyleciala z pudelka jak zdejowalem z szafy aparatura IR do malego helikopterka elefun , pech chcial ze ulamal sie element prowadzacy i trzymajacy w...

czym malować styropian ?
rozwinę pytanie - jakim gatunkiem farb malować styropian, żeby nie "znikał" ? :)
3
3

dzisiaj
Dzisiaj ¶ci±gn±³em do smakowej oceny wino z ry¿u.... Na pewno ani Vinprom ani Ciociosan to nie jest.... ale spaæ po tym siê chce ; ))) pozdr tata
1
1

jesli ktos jeszcze nie wie jak zbudowac UFO
http://ufohowto.us/

Easy glider Pro s serwami silnikiem i smigłem
Witam Może kogoś to zainteresuje łażej http://allegro.onet.pl/show_item.php?item=1405489276Pozdrawiam

[S]Sprzedam Przepiękny model szybowca Discus 2 rozp 3m
Do sprzedania przepiękny model szybowca Discus 2 o rozpietości 3m firmy Topmodel z posiada chowane podwozie;hamulce,wyczep do holowania,lotki,SW, jest używany ale ma znikome ślady uż się...

Re: Sprzedam model szybowca ARF DG 303 rozp 3,75m
W³a¶nie siê przymierzam do czego¶ trochê wiekszego :)))

Życzenia Świąteczne
Z okazji nadchodzących Świąt składam Wam wszystkim najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia, wszystkiego co najlepsze składa Piotr SP3RAX
1
1

Który z modeli do trenowania?
Chciałbym zacząć zabawę z modelami samolotowymi. Który model do trenowania moglibyście polecić? Nie musi być łatwy w pilotażu, powinien być odporny na depilotaż... ;-) Preferowany...
10
10

Helikopter zdalnie sterowany
Witam, Chcialem sie Was spytac co polecicie z helikopterow zdalnie sterowanych, ktore uniosly by dodatkowe urzadzenie takie do okolo 0,5 kg max. Moze tez byc helikopter ktory uniesie duzo mniej ale...
23
23

Aparatury heli / samolot
Witam Jaka jest różnica między nadajnikami opisanymi jako heli , a opisanymi jako wersja samolotowa??? kugel
5
5

Helikopter RC dla 9-latka?
Hej. Czy wiecie jak radzi sobie przeciętny 9-latek z nauką latania helikopterem RC? Myślę konkretnie o Big Lamie, gdzie byłby symulator i najpierw pewnie parę miesięcy ćwiczenia na...
7
7