600A 12V

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq78ss$4de$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

odpalasz na zgaszonym silniki dawcy czy włączonym?? ja po przebojach z kablami marketowymi też zrobiłem sobie 16mm2 (albo

20mm2 - znalazłem końcówkę kabla od spawarki 4m za pół ceny) ale jeszcze nie użyłem poczytałem trochę ten wątek i się zdziwiłem że teoretycznie mogę uszkodzić elektronike dawcy...
Reply to
P.H.

Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości news:4bc6c72c$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

P.H.