Alternatywa dla malowania proszkiem

Elementy malowane proszkowo wygrzewa się w temperaturze ok. 200 stopni.
Niestety to co chcę pomalować nie wytrzyma tak wysokiej temperatury.
Czy jest jakaś technologia, która pozwala nanieść farbę na szorstki (po
piaskowaniu) element? Jakaś farba żywiczna czy coś?
Wiem, że można utwardzać farbę promieniami UV, ale w mojej okolicy
(Kraków) nikt tego nie robi albo nie mogę znaleźć. Powierzchnia do
malowania kilku nart nie jest metalowa, więc malowanie proszkiem odpada.
Tradycyjne malowanie mnie nie interesuje, bo proces ten trwałby zbyt
długo, potrzebowałbym z 10 warstw i koszty byłyby olbrzymie.
Do pomalowania mam ... narty, oczywiście górna część, na czarno.
:>
zyga
Reply to
Zygmunt M. Zarzecki
W dniu 2010-01-16 15:10, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Miałem malować proszkiem amortyzator. Odstraszyły mnie trochę cena i bardziej terminy. Koniec końców stanęło na *wałku*.
Reply to
PeJot
W dniu 2010-01-18 13:51, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Wałek 2 szt 2.99,- Kuwetka 1.99,- Farba "z półki" ( na aluminium ).
Za lakierowanie proszkowe 2 lag wołali 50,- +VAT.
Reply to
PeJot
W dniu 2010-01-18 13:51, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Wałek 2 szt 2.99,- Kuwetka 1.99,- Farba "z półki" ( na aluminium ).
Za lakierowanie proszkowe 2 lag wołali 50,- +VAT. Do tego cienka warstwa, która nie kryje drobnych rys. Jeśli lagi poniszczę, po sezonie podmaluję i będzie OK, a przy proszku trzeba by zaczynać od nowa.
Reply to
PeJot
ale nie doczyta³em ¿e to ma byæ tanio i do amortyzatorów za t± farbê zap³acisz pewnie tyle co zaproponowali za proszek :)
jeffrey
Reply to
Jeffrey
fakt pomyli³em odpowiedzi w ga³êzi ni¿ej do nart to wybieraj farby epoksydowe one nie¿le pracuj±, unikaj poliuretanów bo na mrozie lubi± pêkaæ podczas okszta³cania, nie wiem jak akryle wszystko zale¿y ile to ma wytrzymaæ
jeffrey
Reply to
Jeffrey