Domek dla lalek:)

Witam
Jestem w trakcie budowania domku dla lalek dla mojej córci i w zwiazku z
tym mam pytanie...z czego zrobić dachówkę ?
czy są może jakieś gotowe płyty udające prawdziwy dach?
dziekuję i pzdr,
haroona
Reply to
Haroona
Ja kiedy¶ u¿y³em mnóstwa patyczków od lodów, potem wpad³em na pomys³ i kupi³em pakê patyczków stosowanych u lekarza do zagl±dania w gard³o. Nie wiem jak teraz ale mo¿e w aptece zapytaæ. Parê zyli a efekt murowany - dachówka jak ta la la.
Rafa³
U¿ytkownik "Haroona" snipped-for-privacy@o2o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:eql2uf$17e$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Kacper
Lukasz napisał(a):
To chyba nie bardzo dobry pomysł, bo jeszcze dziecko się tym papierem ściernym pokaleczy. Ale jeśli ten domek ma być z drewna, to pomysł Kacpra wydaje się niezły, tylko trzeba te "dachówki" solidnie przykleić. A jeśli domek z kartonu, to może wydrukować dachówkę na grubej tekturze. Tylko może być problem ze znalezieniem drukarki, która by taką tekturę "łyknęła".
Sławek
Reply to
Terrmit
Dziękuję serdecznie wszystkim za odpowiedzi...nie pomyślałem ani o papierze ani o patyczkach.. domek, o czym nie wspomniałem, bedzie ze sklejki...jeżeli uda mi sie zdobyć takie ilości patyczków, to pozostanę przy tej wersji 'LUX':) jeżeli nie, to kilkakrotnie pomalowane gonty z papieru ściernego też będą świetnym rozwiązaniem:) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam wszystkich, haroona
Reply to
Haroona