ANSYS są do tego jakieś książki?

Chodzi mi o jakieś pozycję najlepiej w języku polskim (ale coś mi się zdaje za za dużo chce bo przeszukałem już merlina pod kątem ANSYS i znalazłem tylko
:), no to może jest jakaś książka godna uwagi dla początkującego po angielsku? Albo jakieś materiały czy strony w sieci?.

Jeśli chodzi o to co chciałbym w tym projektować to narazie nie wiem :) tak chce sobie tylko przejrzeć możliwości tego pakietu bo w tej chwili nie mam o nim zielonego pojęcia i spróbować zaprojektować jakieś proste rzeczy w stylu prostego klocka owiewanego przez powietrze, czy jakiegoś kadłuba statku unoszącego się na wodzie. Na razie po prostu chciałbym nauczyć się podstaw i poznać możliwości tego pakietu. Druga sprawa czy jest gdzieś do pobrania jakaś wersja trial tego programu?

Reply to
Kurciok

mysle, ze powinienes zaczac raczej od podstaw - bo to co wymieniles wyzej to juz CFD sie z tego robi - a do tego jest ANSYS CFX

Wyszla ksiazeczka na PW - moze zacznij od niej:

Druga sprawa czy jest gdzieś do pobrania

do pobrania (legal) raczej nie - a przynajmniej nie multiphysics

Reply to
AL