Wymiennik JAD bezpo艣rednio do zbiornika buforowego

Witam,
Posiadam 2 wymienniki JAD z demonta偶u, stare lecz nigdy nie u偶ywane, do tego mam mo偶liwo艣膰 naby膰 w rozs膮dnej cenie zbiornik buforowy z kwas贸wki.
Chcia艂bym wykorzysta膰 to do grzania CWU nap臋dza艂 by to piec i kolektory. Teraz pytanie czy bezpo艣rednie pod艂膮czenie wymiennik贸w do zbiornika pozwoli wymusi膰 obieg wody na zasadzie cyrkulacji czy niezb臋dne b臋dzie zastosowanie pompy w tym obiegu. Od strony pieca na zasilaniu wymiennika b臋dzie oczywi艣cie pompa obiegowa, tak samo od strony kolektora przy drugim wymienniku. Jednak nie chcia艂 bym stosowa膰 kolejnej pompy do przepychania wody miedzy zbiornikiem a wymiennikiem. Wiem 偶e woda powinna sama kr膮偶y膰 w ko艅cu przy zimnym zasobniku r贸偶nica temperatur b臋dzie dosy膰 poka藕na a rozstaw kr贸膰c贸w w zbiorniku jest dosy膰 du偶y. Tylko czy przy nagrzaniu zbiornika r贸偶nica temp. nie b臋dzie zbyt ma艂a 偶eby wymusi膰 obieg ? Zdj臋cie zbiornika kt贸ry chce kupi膰
http://www.osonet.pl/zbiornik.jpg
My艣l臋 偶e s膮 tu m膮drzejsze g艂owy ni偶 moja i doradz膮 czy si臋 w to pcha膰 :) ?
Dodam 偶e obieg pod kolektory jest narazie w fazie plan贸w ale ca艂kiem realnie o nich my艣l臋 i chcia艂bym wymiennik do kolektor贸w pod艂膮czy膰 za jadnym razem przy ustawianiu zbiornika.
Pozdrawiam Gejzero

Jady charakterysuj膮 sie tym, 偶e maj膮 znacznie mniejsze opory w p艂aszczu niz w rurkach. Mo偶esz wej艣膰 na stron臋 Secespolu, 艣ci膮gn膮膰 programik do oblicze艅 jad贸w i sprawdzi膰 opory. Bardzo mo偶liwe, 偶e b臋dzie Ci dzia艂a艂o grawitacyjnie pod warunkiem pod艂膮czenia obiegu grawitacyjnego po stronie p艂aszcza.
--