Blacha nierdzewna czym obrabiać

W dniu 2019-07-30 o 15:35, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Skąd wiesz co miał na myśli Lem? Czytałeś jego "Bajki Robotów", gdzie roi się od zabawnych niekonwencjonalnych pomysłów technicznych? Lem był zaniepokojony zalewem informacji pełnej spiskowej teorii dziejów i hejtu. Z racji historii swojej rodziny był na to szczególnie uczulony.

WM

Reply to
WM

Jak ja nie mam pojecia co Lem mial na mysli to skad Ty masz o tym wiedziec. Bajki robotow powstaly w czasach przedhejterowych i byly zakamuflowana satyra polityczna.

Reply to
4kogutek44

Mharharhar, może gdybym sam nie zlecał wykonania prostych prac mechanicznych w ilościach jednakowych detali mniejszych niż wagon, to może bym uwierzył, że ktoś będzie chciał z nim rozmawiać. Jeszcze psem poszczują.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Epitaksja z wiązek molekularnych też powinna dać radę.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Wyciąć z takiego samego zderzaka ze szrotu? Krzywizny będzie miał jak trzeba.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Hydroformowanie jest chętnie stosowane w garażowym tuningowaniu, bo do tego wystarczy spawarka i myjka ciśnieniowa.

Więc daruj sobie takie nietrafione żarciki.

WM

Reply to
WM

Jest chetnie stosowane bo widziales trzy filmy w necie.

Reply to
4kogutek44

Hm, takich "wycinanie laserowe" to pelno, a produkcja z natury jednak dosc jednostkowa.

No ale klient ma dostarczyc DXF, a nie zderzak do zwymiarowania.

W dniu 2019-07-30 o 21:32, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

ROTFL

Kogutek = wyrocznia, absolut :)

Reply to