CO to za materiał: 1.2872 ?

Nie mogę odnaleźć normalnego oznaczenia powyższego materiału Dotyczy pręta okrągłego.

Ma ktoś jakieś linki do stron z tabelami tłumaczącymi ten "DINowski" zapis ...

Z góry dzieki

Reply to
pawel

Dnia 23 Feb 2007 10:24:42 +0100, pawel napisał(a):

Wg PN-EN 10027-2:1994 to stal narzędziowa, ale pełnego konkretnego gatunku nie mogę znaleźć. Jesteś pewien, że ten numer jest poprawny?

Pozdrawiam,

Reply to
Doc