Czy Europa moze konkurowac w dziedzinie technologii?...

Super. Bo "my" tu w większości polscy inżynierowie i inni tacy. "Nas" mam nadzieję na myśli nie miałeś?

Konrad

Reply to
KA

Z postów wynika, że nie odróżniasz emigrujących inżynierów, lekarzy, nauczycieli itp od szmaciarzy, którym wszystko jedno, czy grzebią w śmietniku w Warszawie, czy w Londynie.

Konrad

Reply to
KA

Mozna stosowac przelicznik 1:1, ale jest tak, ze tam za 5jednostek dostaniesz wiecej niż w Polsce Do tego Polacy pracujacy za najnizsza stawke bardzo czesto maja w swoich planach powrot I powiedz mi wtedy ze 5 funtow zamieni im sie na 5 zlotych w drodze powrotnej

Reply to
Que

gdzie? dokladnie, w jakim miescie byles, ze masz takie wrazenia?

Reply to
Que

W artykule news:dm0964$h42$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl, niejaki(a): Que z adresu snipped-for-privacy@gmail.com napisal(a):

zaraz, zaraz, twierdzisz, ze jest inaczej? czytasz wyborcza? pokolenie z linii michnika?

qavi

W artykule news:dm0964$h42$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl, niejaki(a): Que z adresu snipped-for-privacy@gmail.com napisal(a):

to nie wrazenie, tylko rzeczywistosc a mowie o glasgow i edynburugu

qavi

Jesli chodzi o nowe technologie, to w Europie wystepuje bariera prawna ktora nie istnieje w Stanach. Jesli pojawia sie nowa technologia czy wynalazek, to mozna ja w Stanach opatentowac, i mamy rozwiazanie ktore mozna sprzedawac na jednolitym rynku obejmujacym 300mln konsumentow. W Europie jednolity rynek to chyba 450 mln konsumentow, ale... Ale technologie czy wynalazek trzeba opatentowac w dwudziestupieciu roznych urzedach patentowych. Z dwudziestu piecioma wersjami prawa patentowego, i dwudziestu piecioma procedurami badania czy czasem to nie jest juz opatentowane w danym kraju.

Powodzenia zycze. Ot, i tyle na temat "czy Europa wygra ze Stanami w warunkach gospodarki opartej na wiedzy", "Czy Europa moze konkurowac..."

:-( Michal

Reply to
michqq

A czy w Stanach Zjednoczonych Europy procedury nie powinny byc ujednolicone?...

A.L.

Reply to
A.L.

A nie powstanie jakaś dyrektywa każąca to ujednolicić? Konrad

Reply to
KA

A Europatenty tego nie załatwiają? (Nie wiem, pytam się.)

Reply to
PFG

Chocbym czytal wszyskie swiatowe tytuly, to nic nie zmieni moich doswiadczen. Piszesz 'o Glasgow i Edynburgu' wiec nawet nie przekonales mnie do tego ze sam tam byles Ale zalozmy ze byles w tych miastach. Teraz pojedz 50km od ktoregos z nich, do miasteczka < 30tys mieszkancow. I opowiedz o wrazeniach. Jasne, co ciekawego meczyc sie w wiosce jakiejs, ale tam wciaz brakuje rak do pracy, uwierz

pozdr

Reply to
Que

Radek W. napisał(a):

Najgorsze auta w Europie? Reanault tak?? No ciekawe bo modele z ostatnich 2/3 lat mają po 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwo.

Jakiś niedoinformowany jesteś

Reply to
iwan87

W Polsce okolo 1990 roku srednia placa byla okolo 20USD miesiecznie. Dlaczego wiec Polska nie podbila wtedy swiata swoja technologia?

Wiktor

Reply to
Wiktor

Bo do 89 roku elektronika byla droga, koszta montazu nie byly tak istotne, a dla kraju obowiazywaly restrykcje rozne. A w 90 zarobki podniosly sie gwaltownie :-)