Instalacja INVENTOR 11

Witam
Mam problem z instalacją programu INVENTOR 11. Podczas instalacji wyskakuje błąd, iż liczniki wydajności systemu mogą działać nieprawidłowo. Jak to
sprawdzic i co ewentualnie zrobic aby było OK.

Dawid wrote:

Ale co, chcesz numer do supportu autodesku, czy co?
Konrad

chodzi o to ze, w trakcie instalacji wyskakuje komunikat o sprawdzenie liczników wydajnośći. nie mam pojecia co to jest. a nie chce windowsa instalowac na nowo....

Dnia 2006-10-25 18:26, Użytkownik Dawid napisał:

Napiszę prosto: jeżeli masz oryginalnego Inventora to skontaktuj się z supportem producenta. Jeżeli masz "pirata" to pytaj na alt.pl. kradzione a nie tutaj.
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy