Instalacje budowlane rysunki

Witam!
Ca│kiem niedawo siŕ dowiedzia│em, ┐e trzeba poprawadziŠ zajŕcia w technikum z zakresu instalacji budowlanych (fakultatywne st. pedagogiczne, a
wczeÂniej mˇwili, ┐e prowadze konstrukcje) - temat: podstawowe oznaczenia graficzne. Wszystko fajnie i piŕknie bo temat │atwy do wy│o┐enia, ale nigdzie nie moge znale╝Š prostego przyk│adu takiej instalcji. Chodzi mi o rysunek z projektu domku jednorodzinnego, ┐eby pokazaŠ m│odzie┐y, ┐e to czego siŕ ucz▒ gdzie siŕ da wykorzystaŠ (tacy to jak placa nie w│o┐▒ to nie uwierz▒ ;)). W swoich materia│ach nic takiego znale╝Š nie moge, bo i ksztalcenie w troche innym kierunku mam - mo┐e kto mia│by co takiego pod rŕk▒ i podzieli│ siŕ ze mn▒? Ja wracam do googla i obdzwaniania znajomych :)
pozdrawiam ~kamil
Add pictures here
Ôťľ
snipped-for-privacy@gmail.com wrote: