Instalacje budowlane rysunki

Witam!
Całkiem niedawo się dowiedziałem, że trzeba poprawadzić zajęcia w
technikum
z zakresu instalacji budowlanych (fakultatywne st. pedagogiczne, a
wcześniej
mówili, że prowadze konstrukcje) - temat: podstawowe oznaczenia
graficzne.
Wszystko fajnie i pięknie bo temat łatwy do wyłożenia, ale nigdzie nie
moge
znaleźć prostego przykładu takiej instalcji. Chodzi mi o rysunek z
projektu
domku jednorodzinnego, żeby pokazać młodzieży, że to czego się uczą
gdzieś
się da wykorzystać (tacy to jak placa nie włożą to nie uwierzą ;)). W
swoich
materiałach nic takiego znaleźć nie moge, bo i ksztalcenie w troche
innym
kierunku mam - może ktoś miałby coś takiego pod ręką i podzielił się
ze mną?
Ja wracam do googla i obdzwaniania znajomych :)
pozdrawiam
~kamil
Reply to
kamildubala