Lotne proszki

Czy zna ktoś może proszki, które charakteryzują się dużą lotnością (łatwo utrzymują się w powietrzu), a przy tym nie są wybuchowe, toksyczne, ekstremalnie drogie, itd.

Korzystne byłoby jeszcze, gdyby były one ciemnego koloru.

Za wszelkie sugestie byłbym wdzięczny.

Reply to
Wieslaw Bicz

Toner z drukarki. Rozsypalem kiedys ze 2kg w warsztacie... do dzisiaj mam slady po nim :-(

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Ireneusz Niemczyk napisał(a):

Ale one są co najmniej niezdrowe albo nawet rakotwórcze - tak wynika z informacji w instrukcjach drukarek.

Reply to
badworm

moze byc wybuchowy :-)

Bylo magnesem zebrac :-)

Fakt, chyba moze...ale zastanawiam sie jak bardzo. Plastik?

Jaaasne, a moze to jest sposob na oddzielenie tego co nas interesuje od tego co nie?

Milego dnia. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Trzeba by konkretny typ sprawdzic. Z informacji jakie dostalem od zleceniodawcy wynikalo, ze to glownie _siakas odmiana_ plastiku.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

powszechnie podawany sklad to jest: wosk, polistyren, sadza [niezdrowa], i tlenki zelaza w tonerach magnetycznych [np HP] ..

Zaraz cos mi sie kojarzy .. jakis "puder" uzywany bodajze przez odlewnikow, jest roslinnego pochodzenia ... hm, gdzie ja to moglem czytac ..

Wosk? i toto sie nie klei? Dlaczego sadza jest niezdrowa? __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Na to wyglada.