Czy ktoś zna dr. Rymsze (geotechnika)

Tak z ciekawości bo już mną rzuca. Czy to zawsze był taki cham!!!???
Reply to
C.G.
Jak Kolega mysli ze jest anonimowy, to sie myli. Nazywanie kogos publicznie slowami powszechnie obrazliwymi podpada pod rozne paragrafy.
Rymsza
Reply to
A.L.
Dnia 2005-09-21 00:08, Użytkownik C.G. napisał:
Jeżeli zarzucasz komuś wymienionemu z nazwiska (a dodatkowo w środowisku geotechnicznym jest to osoba powszechnie kojarzona) chamstwo to wypadało by również podpisać się nazwiskiem...
Reply to
Michal Grodecki
W pełni zgadzam się z Michałem. Dr R. jest osobą znaną w naszym gronie, przez wielu poważaną, bardzo pożądaną jeśli idzie o ożywione dyskusje. Kolega C.G. winien odszczekać ...
pozwole sobie, nie przedstawić się ...
Użytkownik "Michal Grodecki" snipped-for-privacy@usk.pk.edu.pl.wytnij.to> napisał w wiadomości news:dgr1b6$hbv$ snipped-for-privacy@srv.cyf-kr.edu.pl...
Reply to
wiesniak
Nawet tuzin liter przed czy po nazwisku i dostęp do internetu nie schowa wiechci wychodzacych z butów.
Wstydź się Pan, panie(?) niby anonimowy tchórzu !
Reply to
invalid unparseable
wiesniak napisał(a):
i troszke się zastanowić,są granice dobrego smaku
ależ dlaczego,czyżby wtedy opinia Pana wydawała się mało obiektywna?
Reply to
Marcin K.
Ależ skąd, to uroki usenet-u. Nie jestem z W-wy, pana będącego przedmiotem brzydkiego postu znam z publikacji i wystąpień na konferencjach i sympozjach ( nie osobiście ), nie współpracuję i w żaden sposób nie jestem zależny ...
Jakby był to komentarz w rodzaju : " Jakie głupoty X powypisywał w artykule/książce/wykładzie w Y" to można od biedy podjąć dyskusję... a tak ? charakter grupy wymaga przeprosin ... pozdrawiam
Reply to
wiesniak
A o tsoo chodzi?..
Rymsza