ANSYS

Witam

Są może jakieś publikace dotyczce ANSYS po polsku? Może jakieś książki/skrypty?

Pozdrawiam, Krzysiek

Reply to
OneioO

Chyba wiele tego nie ma. Powstal kiedys skrypt na Politechnice Krakowskiej Pana Laczka ale obecnie jest bardzo nieaktualny. Na politechnice Warszawskiej Pan Krzesinski mial cos napisac ale nie wiem czy juz jest. Jak bedzie to polecam. Pozdrawiam Cyprian

Reply to
Cyprian

On to juz pisze od...hmmm..odkad pamietam z czasow moich studiow, czyli od baaaardzo dawna... :) Ale tego samego goscia popytaj, czy nie maja w zakladzie prac przejsciowych, ktore jednoczesnie robily za instrukcje (wiem, co mowie - moja praca tez byla wlasnie taka instrukcja - czyli gotowcem do jego ewentualnej pozniejszej publikacji).

Namiary na goscia - jakby co - znajdziesz tu:

robal.

Reply to
Gamon

Nie wiem czy obowiązują tutaj prawa intelektualne/własności uczelni/Twoje, ale jeśli nie i możesz to gdzieś rzucić na siec/emil byłbym wdzięczny.

Reply to
OneioO

Ten skrypt poszukam, a na stronie tej to są info po ang. W Ansysie jest wspaniała dokumentacja, ale po ang. Ja szukam coś po polsku, w sumie podstaw, od czego zacząć, a potem to już jakoś będzie z górki :)

Reply to
OneioO

A skad ja Ci to wezme? Nie chomikuje takich rzeczy - najlepiej pomecz tego gostka (jak sie go dobrze meczy i urabia, ta na ogol ustepuje). Zreszta, sam od studentow notatki pozycza, to tez moglby sie czyms podzielic :)

Pozdrawiam, robal.

Reply to
Gamon