ANSYS

Witam
Są może jakieś publikace dotyczce ANSYS po polsku? Może jakieś
książki/skrypty?
Pozdrawiam, Krzysiek
Reply to
OneioO
Chyba wiele tego nie ma. Powstal kiedys skrypt na Politechnice Krakowskiej Pana Laczka ale obecnie jest bardzo nieaktualny. Na politechnice Warszawskiej Pan Krzesinski mial cos napisac ale nie wiem czy juz jest. Jak bedzie to polecam. Pozdrawiam Cyprian
Reply to
Cyprian
Czesc!
Cyprian wrote:
On to juz pisze od...hmmm..odkad pamietam z czasow moich studiow, czyli od baaaardzo dawna... :) Ale tego samego goscia popytaj, czy nie maja w zakladzie prac przejsciowych, ktore jednoczesnie robily za instrukcje (wiem, co mowie - moja praca tez byla wlasnie taka instrukcja - czyli gotowcem do jego ewentualnej pozniejszej publikacji).
Namiary na goscia - jakby co - znajdziesz tu:
robal.
Reply to
Gamon
Nie wiem czy obowiązują tutaj prawa intelektualne/własności uczelni/Twoje, ale jeśli nie i możesz to gdzieś rzucić na siec/emil byłbym wdzięczny.
Reply to
OneioO
Na grupie pl.comp.cad - poda³em info o starym skrypcie z PK do ANSYS. Jest stary, nieaktualny ael my¶le, ¿e warto go mieæ.
MESCO sprzedaje dokumentacje techniczna i ksi±zki do ANSYS !

W.T.
Reply to
W.Tyszka
Ten skrypt poszukam, a na stronie tej to są info po ang. W Ansysie jest wspaniała dokumentacja, ale po ang. Ja szukam coś po polsku, w sumie podstaw, od czego zacząć, a potem to już jakoś będzie z górki :)
Reply to
OneioO
Kup ten skrypt na PK - to narazie jedyna rzecz po polsku...
Reply to
W.Tyszka
Bedzie nied³ugo, na PW:
Metoda elementów skoñczonych w mechanice konstrukcji. Æwiczenia z zastosowaniem systemu ANSYS ZAGRAJEK T., KRZESIÑSKI G., MAREK P.
Skrypt zawiera materia³y maj±ce u³atwiæ czytelnikowi opanowanie praktycznych podstaw budowy i wykorzystania modeli metody elementów skoñczonych, a szczególnie zapoznanie siê z metodami przeprowadzania obliczeñ konstrukcji odkszta³calnych za pomoc± systemu programów ANSYS (ANSYS inc., USA). Tematy czternastu zadañ opisywanych w skrypcie odpowiadaj± zagadnieniom wyk³adanym na kierunkach prowadzonych przez Wydzia³ Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa.

W.Tyszka
Czesc!
A skad ja Ci to wezme? Nie chomikuje takich rzeczy - najlepiej pomecz tego gostka (jak sie go dobrze meczy i urabia, ta na ogol ustepuje). Zreszta, sam od studentow notatki pozycza, to tez moglby sie czyms podzielic :)
Pozdrawiam, robal.
Reply to
Gamon