MALE ELEKTROWNIE WIATROWE

takie pytanie zadalem na bud...

witam wszystkich, mam duza prosbe do Was forumowiczow!!!, pisze prace dyplomowa na temat e. wiatrowych w polsce a w zasadzie musze przeprowadzic inwentaryzacje!!! :) a nie jest to latwa sprawa. piszcie gdzie widzielisacie wiatraki, w miare mozliwosci przeslijcie mi fotki i krotkie opisy. bardzo dziekuje.

bardzo duzo informacjiu juz mam i opisalem juz to co mialo bcw ojej pracy.

teraz musze skupic sie na malych przydomowych elektrowniach wiatrowych, licze na wasza pomoc

pozdrawiam

Reply to
Lukasz Michalina

Czesc.

w czestochowie przy trasie Kat - Wawa porzy Tesco, wlascicielem jest bar z Kebabami

Michal

Reply to
Michal Kaskosz

Dnia 2006-04-19 07:34, Użytkownik Lukasz Michalina napisał:

Darłowo okolice "patelni" - spora ilość.

Reply to
Michał Grodecki

Lukasz Michalina napisał(a):

Przy trasie Puck - Władysławowo, 2 sztuki w wykonaniu zdecydowanie nie amatorskim.

Reply to
PeJot

snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

a w wykonaniu czysto amatorskim na trasie "nadwiślanka" Warszawa - Puławy w Gołębiu - pare km przed puławami :-)

Reply to
noker

Witam Przy trasie Warszawa Kraków +- na wysokości Grójca.

Reply to
Paweł Pracki

Przy zjezdzie z autostrady na Konin..chyba 2 elektrownie.

Reply to
grafitowy

Lukasz Michalina napisał(a):

W Lisewie(woj. pomorskie, okolice ESP Żarnowiec) jest jeden mały wiatrak(150kW, uruchomiony w 1991 roku). Z tego, co wiem to kolejne miały też tam być stawiane lub nawet już powstają.

Reply to
badworm

Koło Kowalewa Pomorskiego jest jeden duży

Reply to
OneioO

Okolice Dubiecka na pogórzu przemyskim, widoczny z drogi Przemysl-Dynów. Wykonanie amatorskie jak nic...

Reply to
Lech Rybienik

Lukasz Michalina napisał(a):

Przy trasie Piotrkow Tryb. - Kielce (blizej Kielc, na polnocnych stokach Gor Swietokrzyskich). Dwie stacje benzynowe z osobistymi wiatrakami. Wygladaja na jakies profi - z komercyjnego projektu.

Reply to
zbigi

Lukasz Michalina napisał(a):

Ziemnice koło Legnicy. Jakiej wielkości i jakości chcesz fotkę ?

Reply to
Adam Moczulski

Uzytkownik "Lukasz Michalina" snipped-for-privacy@o2.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@g10g2000cwb.googlegroups.com...

:) ja bym sie podlaczyl pod watek z pytaniem zasadniczo to co chce postawic to pompa wiatrowa kolo 32 lopatkowe okolo 3- 3,50 srednicy na wiezy 5-6 metrow ale sezonie jesienno zimowym przelacze to na jakis alternator czy generator i chocby tyle aby z zarowke czy dwie zasilic :) czy budowa takiego czego wymaga procedury uzyskiwania pozwolenia na budowe itp ? jest to na moim gruncie ale 200 metrow od szosy i bedzie widoczna a zbyt cos rzucajacego sie w oczy aby przeszlo niezauwazone :( z pozdrowieniami i usmeichami smal

Reply to
_hehehe

ale sie gosci władowałes.Jakis doktorek sie toba wysłuży i za twoja robote wezmie kase.

Reply to
konrad

taka aby do pracy sienadawala niemusi to byc jakiswypas. zdjeci z przodu, i w panoramiez otoczeniem, jakbys mogl to jakies dane techniczne jeszczeby sie przydaly

Reply to
Lukasz Michalina

Lukasz Michalina napisał(a):

Moze skontaktuj sie z Pawlem Premiczem, prowadzi

Jaroslaw Berezowski