Nowości z BD

https://www.youtube.com/watch?v=LikxFZZO2sk

Robert

dyskusyjnych:5bd33d62$0$485$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

https://www.youtube.com/watch?v=M91ISnATDQY

Ja mysle, ze Amazon bylby chetny do zakupu kilkuset :-)

https://youtu.be/rVlhMGQgDkY?t

https://youtu.be/rVlhMGQgDkY?t
5
Robert
dyskusyjnych:5bd3400f$0$489$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2018-10-26 o 18:18, J.F. pisze:

Nie, mysle ze Amazon ma zapotrzebowanie na wielu pracownikow, ktorzy beda biegac po hali i przynosic towary ... 24h/dobe, bez narzekania :-)

Firma BD robi projekty dla wojska.
WM
Idea wojny jest zabijanie ludzi. Wojna bez zabijania nie ma sensu. Z drugiej strony co zrobia dowodcy jak roboty stron konfliktu zaczna sie fraternizowac. Idea projektu jest wyrwanie jak najwiekszej kasy. Przydatnosc takiego czegos w zyciu jest zerowa.

WM
A mnie ciekawi zasilanie.
Robert

typu.
WM

Tesla ma 500km zasiegu ...

A wie ktos moze, jaka sprawnosc maja miesnie ? Moze nie warto nasladowac ... a warto w ogniwa paliwowe zainwestowac.
Ale takie miesnie maja jedna zalete - same sie produkuja. O ile oczywiscie opanujemu biotechnologie/genetyke wystarczajaco.
Ostatnio mnie drozdze zadziwily. Znana reakcja: C6H12O6 -> 2 C2H5OH + 2CO2
I nic sie tu nie spala, tylko drobne przeorganizowanie atomow ! A drozdze z tego zyja ... i nie bardzo widac z czego.

WM

Przemysl lubi takich co pracuja bez przerwy :-)
A i nie calkiem tak - niedzwiedzie hibernuja, gady sa zmiennocieplne, bakterie mozna zamrozic ...

Ale to ich g* jest :-)

WM

Marek

?ni?
http://biochemical-pathways.com/?fbclid=IwAR3V1Fx3iIr6bHm4zmfNq9Z_9mRPyby j19TvkRCi5-Us2RwZZ4toqkPNmYA#/map/1
dyskusyjnych: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Ogolnie - z glukozy. Gdzies tam na poczatku jest cykl Krebsa ...
WM wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=zT1iDtDvx58

    Pozdrawiam, Piotr

https://youtu.be/r16GL3N4PdM?t76