para tłoczek cylinderak - jak to się robi

?>> i owszem, tyle że są to mikroskopijne ruchy no i dość rzadkie.

fakt, tylko wcześniej rozmowa była o pompach.

pewnie będzie trzeba wytoczyć a potem szlifować, sprawdzać szlifować sprawdzać szlifować sprawdzać... aż sie spasują albo aż sie przesadzi ze szlifowaniem ;-) w produkcji chałupniczej to się sprawdzi w przemysłowej nie.
Użytkownik "PM" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5moc9$3tp$ snipped-for-privacy@news.icpnet.pl...

O to to to :) A nie wiadomo czy korpus nie wytarty miejscami i sie okaze ze za duzy nie wchodzi a za maly nie uszczelnia.

Dlatego podejrzewam ze jakos to inaczej zrobione. Moze rozdzielacz nie wymaga takiej duzej precyzji.
A te rowki sa chyba sa po to zeby przecieki odprowadzic do odplywu.
J.F. wrote:

Jesteś w błędzie. Ta produkcja jest tania tylko dlatego, że jest masowa. Ale jest to jak najbardziej precyzyjna obróbka.
W dniu 2011-09-21 21:10, cef pisze:

Jezeli to Citroen CX to masowa ona byla 20-30 lat temu. Dlatego _dzisiaj_ jest droga. Co nie znaczy, ze nie da sie tego dorobic. Ale pewnie łatwo nie będzie.
@Konrad: jak ktos chce miec dobrze utrzymany zabytek, to Twoja rada o "niekupowaniu dziwnych aut" jest mało trafiona...
@PM: moze zapytaj w zakladach produkujacych wspolczesnie takie pompy? (o ile sie da) Jakie tam sa pasowania i z jakich materialow to jest wszystko zrobione.
--
venioo
GG:198909

To bya rada pod ktem ekonomicznym. Jak kto chce wyda duo pienidzy na cokolwiek, to ma wiele dogodnych moliwoci i wwczas adne rady mu niepotrzebne. Konrad
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e7a36c3$0$2493$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... J.F. wrote:

Ale po co ma byc precyzyjna, jesli gumie wszystko jedno czy srednica bedzie 20.0 czy 19.9 mm ?
J.F wrote:

Ja nie wiem jak to działa (akurat te tłoczki) - pisałem ogólnie o produkcji motoryzacyjnej. Jeśli chodzi o wykonanie, to gdy nie przewidziano jakiejś cudacznej techniki, to sporo części da się wykonać w detalu (niekoniecznie tanio), ale trzeba wiedzieć jakie wymiary i tolerancje. Bez tego jesteśmy tam gdzie pisał Konrad.