dzienne czy zaoczne

witam :) Waszym zdaniem studia II stopnia (na Politechnice) lepsze są w systemie stacjonarnym (dzienne), czy niestacjonarnym (zaoczne)? Jak pracodawcy patrzą na przyszłych pracowników? Bardziej cenią tych co studiowali dziennie podejmując dorywczo pracę weekendową, czy zaocznie próbując podjąć pracą związaną z kierunkiem (lub jakaś inna). z góry dziękuję za pomoc

Reply to
Anette

Dnia Fri, 23 Sep 2011 15:44:07 +0200, Anette napisał(a):

Niby bardziej sie docenia studia dzienne ... ale I stopien masz przeciez dzienny. Poza tym az tak bardzo sie chwalic tym w CV nie musisz ... a w ogole gdzies teraz jest na dyplomie napisane ze zaoczne ?

Ale to przy pierwszej pracy, pozniej sie bardziej liczy doswiadczenie.

Na dyplomie nie ma informacji na temat trybu studiów jest ona tylko w suplemencie do dyplomu.

Reply to
Kamikaze

Bo wymiana księgowej może kosztować firme znacznie więcej niż robotnika. Konrad

Dnia Fri, 23 Sep 2011 15:44:07 +0200, Anette napisał(a):

Są dwie strony tego medalu: jedna, to taka, że JEŻELI znajdziesz pracę zgodną z kierunkiem studiów, to w momencie zakończenia nauki będziesz miała doświadczenie praktyczne. Druga to taka, że studia zaoczne to naprawdę ciężka sprawa, wiem, bo aktualnie robię PW zaocznie :-(. Dlatego myślę, że jeśli sytuacja życiowa Ci na to pozwala, to wybierz raczej studia dzienne....

Reply to
Krzysztof Chajęcki

Dziękuję wszystkim za pomoc, wybrałam dzienne :) Życie zweryfikuje czy była to właściwa decyzja

Reply to
Anette

Użytkownik "Anette" napisał w wiadomości

Pewnie nie zweryfikuje, bo jak - myslisz ze ktos ujawni "zatrudnilem pania bo ma pani dzienna magisterke" ?

No chyba ze kolezanka teraz pojdzie do pracy, a za 30 lat porownacie przebieg karier, ale to troche za mala probka statystyczna :-)

J.F