Pralka mi się zepsuła

Wymieniałem wąż wychodzący od bębna do pompy odprowadzającej wodę. Stary był
pęknięty i lała się woda. Teraz już tam się nie leje, ale stało się coś
innego - chyba przez przewracanie pralki. Tak w połowie prania wylewa się
woda z dozownika proszku. Na początku wszystko jest w porządku, dopiero w
połowie prania tak się dzieje - tak jakby woda nie nadążała nalać się do
bębna i wylewała się przez dozownik. Wężyki doprowadzające wodę są w
porządku.
Pomocy! Jak mam się za to zabrać, może ktoś miał podobny przypadek.
Podejrzewam, że coś się przytkało.
Pralka Polar Gracja PDG585.
pozdrawiam
-=aciDRain=-
Reply to
-=aciDRain=-
Użytkownik "-=aciDRain=-" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:cg1ip9$im5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... Tak w połowie prania wylewa się
To znaczy, że napełnia się do pełna dozownik i woda wylewa się górą ? To mało prawdopodobna usterka, a jeśli tak to sprawdż czy będen nie spadł ze sprężyn na których powinien być podwieszony. To mogłoby spowodować nieprawidłowe ułożenie bębna, węża i w efekcie zamknięcie światła węża. Robol
Reply to
Robol
Użytkownik "Robol" snipped-for-privacy@TNIJo2.pl napisał w wiadomości news:cg3tvl$js2$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...
Ja sugeruje sprawdzenie czy nie spadły przewody (wężyki) od czujnika pozomu cieczy , Taka puszka średnicy 10 cm z jednej strony wezyk z drugiech chyba 4 przewody
Jacek
Reply to
jacek
Wezwij specjalistę (takiego z "Usterki") potem kup nową pralkę i po sparwie :)
PozdRo Arek
Reply to
Kermit
Użytkownik "-=aciDRain=-" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:cg1ip9$im5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Już naprawiłem. Zatkał się taki odpowietrznik od bębna. Pewnie jakbym wezwał fachowca (takiego z Usterki) to bym zapłacił gdzieś 50 do 150 zł. A tak to jestem do przodu. No to trzeba iść po 0,7 dobrej wódki do sklepu.
dzięki wszystkim -=aciDRain=-
Reply to
-=aciDRain=-
a calgonu uzywales ?
;-)))
kiedys tak miale, pomoglo wyczyszczenie z klakow i innych wlokien, sprobuj
Reply to
wiesniak