Magazynowanie elektrycznosci - jak ?

Witam grupowiczow.
Czy ktos jest mi w stanie zwiezle wytlumaczyc w jaki sposób magazynowana jest energia elektryczna wytworzona przez elektrownie.
Chodzi mi o to, jak jest rozwiazane magazynowanie nadwyzek energi w chwilach zmniejszonego zapotrzebowania, kiedy elektrownie wiecej produkuja energi niz odbiorcy sa w stanie odebrac ? Wiem co to waty, volty, ampery, kondensatory ... , ale inżynierem elektrykiem nie jestem :-)
pozdrawiam, Marek D.
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (MarekD) wrote in message

... moze przy pomocy elektrownii szczytowo-pompowych