Re: Pralka.

Witam

> Taki AGDOM, ma części zamienne, w tym obudowy. > Może taniej kupić nową klapę, czy z rozbiórki, bo piszą, że takie częsci tez > mają.
PP

Dziękuję za podpowiedziane linki. Ale ponowię zapytanie : jak odłączyć-odmontować klapę od reszty reszty pudła ? Bez zsunięcia, oderwania, czy co tam jeszcze można zrobić, nie sięgna do osi na której się obraca. Tu jest główny problem. Bo jak odłączę klapę to resztę zrobię jak mi Koledzy podpowiadacie. Kupię nową klapę i będzie p[o ptokach. Z podziękowaniami, W.Kr.

Reply to
Wiesiek