Projekt lini monta?owej podno?nika

Witam czy jest na sali ktoś kto zajmuje się projektami lini
produkcyjnych/technologicznych/montażowych? Mam do opracowania projekt
technologiczny lini montażowej do podnośnika dla osób
niepełnosprawnych. Od czego wyjść?
pozdrawiam
Reply to
wharton
Użytkownik "wharton" snipped-for-privacy@yahoo.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@y4g2000yqy.googlegroups.com... Witam czy jest na sali ktoś kto zajmuje się projektami lini produkcyjnych/technologicznych/montażowych? Mam do opracowania projekt technologiczny lini montażowej do podnośnika dla osób niepełnosprawnych. Od czego wyjść?
Od dokumentacji podnośnika. Od złożeniówki.
Reply to
Robert Tomasik
Ja bym zaczął od tego ile wspólnik może przytulić. Jak widzisz inni też czekają na taką propozycję. Tylko bardziej dyplomatycznie podchodzą do tematu.
Reply to
kogutek