Projekt złącza - połączenie rozbieralne, nienaruszające struktury

    Problem w tym że wczoraj nie potrafiłem dorwać gościa od projektu :(

> Będę próbował na początku przyszłego tygodnia, ale może być z tym różnie - > bo trwa sesja i każdy biega jak poparzony. Dane do projektu nie zawierały > średnic tych prętów: znam tylko wartość siły, wiem o tym że pręty są o > przekroju kołowym oraz że połączenie ma być rozbieralne nienaruszające... > Raczej skąpe informacje i wydaje mi się że cały ten projekt też w takim > skąpym stylu ma być wykonany. Ludzie mówili że robili go na gotowo w 4h > łącznie z rysunkami - tyle że mieli np połączenie nierozłączne naruszające > strukturę (czyli najprostszy przypadek). >

Zaspało się, co? Obejrzyj jak się mocuje narzędzie w wiertarce i frezarce, oraz material w tokarce. Konrad

Nie chce mi się wszystkiego czytać, ale:

-ciach-

Nie chciało ci się czytać, za to chciało ci się pisać? Zdrowo! Konrad