Przeliczenie

Witam, mam problem z przeliczeniem jednostek.
Sporz▒dzam audyt energetyczny i w celu wyliczenia oszczŕdnoÂci z modernizacji muszŕ do wzoru wstawiŠ wartoŠ sta│ej op│aty miesiŕcznej
zwi▒zanej z dystrybucj▒ i przesy│em energii wykorzystanej do ogrzania wody. "Dla gazu wartoŠ ta rˇwna siŕ sta│emu sk│adnikowi wyznaczonemu na jednostkŕ mocy umownej w miesiŕcznym okresie rozliczeniowym przeliczonemu na z│/(MW*m-c)." rozp. Ministra Infrastruktury w sprawi zakresu i form audytu energetycznego...
Gazownia podaje nastepuj▒ce op│aty -sta│a w z│/m-c -zmienna w z│/m3 gazu -oplata za paliwo z│/m3
Jak to zrobiŠ :P?
Add pictures here
Ôťľ
oOo wrote:

A na kursie nie uczyli? Ja tam audytow nie sporzadzam, ale z wymienionych przez Ciebie masz oplat stalych - sztuk jeden. Dzielisz przez moc na ktora uzytkownik ma podpisana umowe i masz skladnik staly/jednostka. Czy sie myle?
Wieslaw
Add pictures here
Ôťľ