Re: Co to za krzywa?

Użytkownik "Konrad Anikiel"

> A może coś o belce na "elastic foundation" (sprężyste podparcie?), o > równaniu Bernoulliego-Eulera byś dodał? O tym że można je > przekształcić w funkcję wysokości przekroju? Jak się chce komuś pisać > to jest o czym. Nawet o tym że to się lepiej reklamuje niż działa :-) > > A tak stolarzowi jak odpowiesz? Bo metodą prób i błędów przy dociskaniu > środek zaczyna odchodzić jak końce dochodzą do powierzchni. >

Wiesz, dla mnie to ściema. Owszem, da się wyznaczyć taką krzywiznę żeby dla założonej sztywności tego co ściskasz i założonej siły docisku wyszło równo, ale to są dwie zmienne, nad którymi nie masz żadnej kontroli. Myślę że stolarze mają lepsze patenty, ja na ten orczyk bym grosza nie wydał. Konrad

Lo Jezuscku, toc to kuzdyn starszy stolarz stosuje albo ma czucie, ze to nie jest glupi "patent". Pisalem o tym na grupie fizycznej. I nawet nazwalem ja, ta krzywa, krzywa Leona. W wolnej chwili zagladnij tam bo mi sie tu nie chce przepisywac. Pzdr.

Reply to
tornad