Re: Dlaczego wlazy kanalizacyjne sa okragle?

> Nie jest najgorzej; Wiekszosc Uczestnikow testu, na pierwsze pytanie

Mi też się podobało, jak każdy żart z dalszą częścią pytania w odpowiedzi. Tylko to podobno nie był żart, ktoś najmował ludzi do pracy na tej zasadzie... Konrad

Natomiast okragle wlazy kanalizacyjne sa swietne. Musze zapamietac.

W Anglii jest dużo kwadratowych, takich przesuwanych w prowadnicy. Ale nie zaglądałem, czy to właz, czy tylko pokrywa do zaworów. Konrad

Szwecja miala ruch lewostronny, ale samochody z kierownica z lewej,

> jak nasze. <Mimo tego/wlasnie dlatego> przeszla na prawostronny.

Nie wiedziałem o tym. Pewnie to dla tego mają szersze pasy ruchu na drogach, bo by nie byli w stanie wyprzedzać. Konrad