Re: Wyj?cie z?amanego wiert?a

Kółko tak...

> Ale nie chodzi o kółko, tylko o dziurę... >

Dziurę, dziurę. Myślę że z cienkiego wypada bez strat, a z grubego- mojemu koledze (miał 10mm okienne szło) szklarz doradzał waterjeta, ale powiedział że jak mu się spieszy to może zrobić kilka prób, tyle że na koszt klienta- na swój nie chce ryzykować, choć był przekonany że da się zrobić, choć może nie za pierwszą próbą. Tyle że średnica była 150mm. Mój kuzyn lustro wiele lat temu zamawiał w bardzo nieregularnym kształcie- krzywe, proste, nawet wewnętrzne ostre kąty. W kątach musieli otworki najpierw wywiercić, ale resztę obrysowali diamentem i już za drugą próbą wyszło nawet bez tłuczenia obwodu- stuknięcie i żadnych okruchów, środek wyskoczył z tafli jak zaczarowany! Konrad

[...]

Wiesz, ja w technikum chemicznym przez rok miałem obróbkę szkła i to mnie nauczyło, że takim szklarzem nie jestem. Ani nie znam takiego szklarza. :-)

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczyński