Re: wytrzymałość stropu w "zwykłym" bloku

Brkzzz pisze:

> [...]

Przepraszam, nie doczytalem ze chodzi o strop drewniany. Mialem na mysli stropy juz z uzyciem stali, jakiegos Kleina, itp.

Zreszta bloki z plyty maja swoja w przyblizeniu wytrzymalosc OIDP na ok. > 90 lat... Ciekawe gdzie sie podzieje ta cala masa ludzi jak zaczna sie > sypac... Chyba ze sasiedzi ze wschodu je od nas odkupia i zabiora do > siebie jak te bloki z Berlina wschodniego... > > --
Reply to
Brkzzz