Re: Zaginanie blachy wzd?u?krótkichodcinków

Zawiasy przesztywnią układ, chyba, że zawiasami będzie sama blacha.
Ja bym to narysował w proe, pokazał że zadziała, ale... nie mam czasu
i chęci.
Czy widziałeś jak działa zaginarka do blachy?
> Zaginanie blachy wymaga dużo mniejszej siły niż tłoczenie.
Figura jest rozwijalna, więc nie ma mowy o żadnym tłoczeniu (czyli
operacji w której blacha jest plastycznie rozciągana na całe jej
grubości na znacznych obszarach). A propos: widziałem taką prostacką
technikę: samochodowy układ wtryskowy pakuje mieszankę gazu LPG i
powietrza do komory, świeca zapłonowa ją odpala, w komorze na kopycie
leży blacha, którą eksplozja formuje w całkiem fikuśne kształty.
Proste, tanie, tyle że trzeba trochę doświadczenia mieć.
Konrad
PS zrób coś z tym kodowaniem, rozwalasz każdy cytat
Reply to
Konrad Anikiel
Zegnij zawias, przyklej na nim plaster i wyprostuj zawias, a zobaczysz jak się przerwie, lub pofałduje.
Zawsze miałem i mam ustawione kodowanie europa środkowa ISO. Twoje teksty widzę prawidłowo w przeglądarce, ale w chwili, gdy się zaloguję na gazeta.pl i otwieram okienko z miejscem na odpowiadanie, to czasem (nie zawsze) tekst przekształca się w taką formę:
Pomaga wycinanie tekstu z przeglądarki i wklejanie w okienko, ale to dodatkowa robota i nie zawsze to robię, zwłaszcza jak jestem w pracy.
To jakiś okresowy błąd w portalu gazeta.pl. Teraz próbowałem wysłać tekst z portalu gazeta i miałem tą sieczkę, dlatego wysyłam go z niusów i sieczki nie ma. Ci administratorzy portalu gazeta.pl powinni iść na naukę do administratorów portalu niusy.onet.pl
Pozdrawiam WM
Reply to
WM