System sterylnego powietrza

Witam!
interesuje mnie system sterylnego powietrza do działu produkcji. Czy macie może jakieś namiary na firmy co mają w swojej ofercie takie układy. W
Internecie znalazłem tylko namiary na pojedyńcze elementy, a mi chodzi o całość.
System sterylnego powietrza w skrócie powinien się składać z następujących elementów:
- Filtr EU 7 - Podgrzewanie - Wentylator - Chłodzenie i usuwanie kondensatu - Filtr EU 10
Przemek
Witam http://www.wpip.pl/ocz_cleanroom.php PP

To się nazywa 'centrala wentylacyjna w wykonaniu higienicznym'. Robią je prawie wszyscy producenci central. Przy czym powyżej jest błąd w doborze filtrów: powinno być EU4+EU7. Filtry EU10-EU13 (czyli HEPA) stosuje się najczęściej już przy samych nawiewnikach (nawiewniki z filtrami HEPA)
--