Turbo doładowanie- wywazarki i

Mam defrkt swojego turbo w samochodzie, zauważylem że firmy regenerują te urządzenia, a z recenzji jakich się doczytałem wiem że niektóre turbo mają lepszy wydatek jak oryginalne. Czy ktoś z grupowiczów wie na czym polega wyważanie i doważanie w tych turbo ?. Wyważać w sensie ogólnym można dokładając/odejmując ciężarki, zmieniając ich położenie, nawiercając itp.

Jak to wyważanie przedstawia się w samochodowych turbo, na czym oprócz zawrotnej szybkości - 168000 obr/min polega doważanie ?.

Reply to
Uni