TVN Turbo i "Mini armia"

Witam,

TVN uruchomil 2 tygodnie temu kanal motoryzacyjny "Turbo" - na razie nie ma na Cyfra+ ani w zadnej chyba gazetce programu - ale ogladajac ten kanal zobaczylem reklame ich progamu o nazwie "Mini armia" wlasnie o modelach RC - czy ktos wie kiedy oni ten progam puszczaja lub puszcza ??

pozdrawiam,

Tomek

Reply to
tomm

Witam,

To Świetna wiadomość!!! Nawet dla mnie, dla modelarza - latacza RC!

Lecę natychmiast szukać na Onet i Google.

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Z glebin modelarni ...

S> Witam,

S> To Świetna wiadomość!!! S> Nawet dla mnie, dla modelarza - latacza RC!

S> Lecę natychmiast szukać na Onet i Google.

S> Pozdrawiam, S> Szymon

I co znalezliscie cos na ten temat? Mnie sie nie udalo :(

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

mnie zie tez juz na poczatku nie udalo, i dlatego napisalem pytanie a nie pelna informacje

TVN Turbo nie ma nawet jeszcze strony internetoowej naj np. TVN 24 TVN Meteo - pewnie sie niebawem dobrobi - a moze by tak ktos sie skonataktowal z redakcja TVN i zapytal o program ??? - ja nie mam niestety czasu

pozdrawiam,

Tomek

Reply to
tomm

Użytkownik tomm napisał:

Witam Oglądałem jeden odcinek 27.12.2003 i nie było słowa o modelach. Jak dlamnie jest to program o róznej maści wytworach wojskowych. W programie który ja oglądałem było min.:o Panzer IV - a własciwie o jego replice - żadnych konkretów lub ciekawostek, i jakimśpojemniku podwieszanym do samolotów robiącym za super szpiega . Jednym słowem chyba trochę nudne. Z pozdrowieniami Przemek

Reply to
deptak