Wymiary ceowników C 140, C 220

Witam,

Potrzebuję wymiarów - przede wszystkim szerokość półek, ale grubości, promienie łuków, i ewentualnie inne również bardzo mile widziane - ceowników typowych C 140 C 220. Gdyby ktoś podał linka do zwymiarowanego przekroju/ów byłoby bardzo miło, a gdyby jeszcze okazało się, że rysunek/rysunki ów jest w cadzie i można go *bezpłatnie* pobrać i użyć, to już w ogóle ekstaza.

FUT pl.com.cad

pozdrawiam

Zbyszek

PS. Góglałem zarówno po newsach, jak i po www, jak i po grafice no i jedyne co znalazłem strony to

- nie powiem ciekawe, ale nie mam czasu na kupowanie dostępu <sniff> poza tym są oczywiście strony hut itp, ale tam nie znalazłem wymiarów dla profili typowych.

Reply to
Zbyszek Tuźnik

Napisz do mnie, mam odpisane.

Reply to